СПОСОБИ ДОСТАВКИ:

  • Нова Пошта:

Доставка не входить у вартість продукції та оплачується покупцем окремо при отримані замовлення.
Строк відправки 1-3 робочих днів.
Вартість:  60 грн 

  • Адресна доставка: 

Адресна доставка здійснюється курьєром Нової Пошти.
Доставка не входить у вартість продукції та оплачується покупцем окремо при отримані замовлення.
Доставка замовлення до дверей (працює по усій Україні)
Строк відправки 1-3 робочих днів.
Вартість: 60 грн

  • УкрПошта:

Доставка не входить у вартість продукції та оплачується покупцем окремо при отримані замовлення.
Строк відправки 2-4 робочих днів.
Вартість:  40 грн 

  • Самовивіз

Наш склад знаходиться в м. Одеса, вул. Ринкова,  7 км., №4006 
Графік роботи з 8.00 до 18.00, Понеділок - Субота

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ:

  • Оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Накладений платіж Нова Пошта
    При данному способі оплати замовлення оплачується при отримані товара у відділенні Нової Пошти.
  • Накладений платіж УкрПошта
    При данному способі оплати замовлення оплачується при отримані товара у відділенні УкрПошти.
  • Готівкою нашому менеджеру при самовивозі
    У нас в пункті видачі в м. Одеса

Термін зберігання посилки у відділеннях - 5 робочих днів.

За зберігання понад встановлений строк служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.

Можливість попередньої примірки та часткової оплати товарів із замовлення в службах доставки не передбачена

 

ОТРИМАННЯ ТА ОГЛЯД ЗАМОВЛЕННЯ

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.

Увага! При отриманні замовлення ви маєте право і зобов’язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. В тому числі, якщо доставку здійснює кур’єр.

На що звернути особливу увагу:

Перевірити на відсутність затяжок, порізів, розривів, пошкоджень замків, блискавок, втрату гудзиків, наявність слідів носки;

У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).

Якщо ви не перевірили товар у відділенні або в присутності кур’єра при отриманні і в подальшому вирішите повернути його, посилаючись на зовнішні пошкодження та дефекти*, неповну комплектацію, невідповідність або інші недоліки, по яким неможливо встановити причину та момент виникнення, в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.

* подряпини, зламана застібка, затяжки, порізи, розриви, пошкодженні замки або блискавки, відсутність гудзиків, плями, наявність слідів носки – також відноситься до зовнішніх пошкоджень і дефектів.

У разі виникнення питань при прийманні та поверненні товару, будемо раді відповісти на ваше звернення до контакт-центру за детальною консультацією та допомогою.